09 mars 2015

Update


Hallå allesammans! Nu trodde ni säkert att jag gått bort men si det har jag inte! Jag sitter just nu och håller på att samla ihop mina papper till redovisningen som jag ska lämna in idag. Men eftersom jag har många nya följare på Facebook kände jag att jag nog skulle skriva någonting ändå.

Mannen han gör sig lustig över våra skor där hemma. Han menar att det är sjukligt. Jag menar att det är helt normalt. Här ser ni ett litet utbud. Notera då sju (7!) par är mannens. Notera också hunden som vill vara med på bilden och sticker in svansen i högra hörnet :) 


Vad gör jag annars. Jag kämpar på med mitt lilla företag. Det tar hela dagarna i anspråk. Sedan har jag gått och blivit fystränare för sonens ishockeylag. Två gånger i veckan ägnar jag en halvtimme innan eller efter träningen att pusha dem för att bli starkare, smidigare och snabbare. Någon som har bra övningar att tipsa om? Det ska vara övningar utan redskap som man utför med bara kroppen. Hör gärna av er i så fall! 


Själv klämmer jag in ett och annat löp-pass. Senast var det ett underbart trail-pass med Löparglädje på Kullaberg igår. 12 km blev det och idag har jag grym träningsvärk. Så särskilt vältränad är jag då inte... måste också jobba mer på fysen. 


När vi var uppe på högsta toppen var detta synen som mötte oss! Ljuvligt eller hur!? Så hur trött jag än var och hur ont i benen jag än hade kände jag att detta gör det värt allt! Wow så härligt. Vilket väder vi hade! 

Så idag måndag är jag fylld med energi igen, trots en stressig helg för mig. Tack Löparglädje för det! 

Kram Jenny


Inga kommentarer: