27 september 2014

Lördagsmys



Åh vilka ljuvliga dagar det kan vara på hösten. Jag njuter någonting så makalöst när det är hög luft och solsken. Som det har varit idag. Först en liten löprunda på 4 km. Inte så mycket men jag har inte kunnat springa någonting alls nu på två veckor. Jag har ju startat mitt företag nu och det är alltid lite mycket såhär i början. Det finns de som säger att man ska ta sig tid att springa... men de har inte levt mitt liv. Jag är bara så glad att komma ut och springa någon gång åtminstone. Nu blev det ett ofrivilligt uppehåll för att kunna hålla ihop livet med tre barn, hund, hus, nytt företag, städning etc. 


Men just idag kom jag ut en liten sväng och det gör mig så lycklig! Och efter det bakade jag lite, fixade fika till sonens fotboll och fick stå och heja på honom vid fotbollsplanen. I solen. Helt ljuvligt väder och värme på nosen. Galet skönt! Och galet bra för energin! 

Nu är jag så himla sugen på kaffe - men det får vänta tills i morgon. Dricker jag kaffe nu (17.30) sover jag inte på hela natten. Som en gammal tant. Så istället visualiserar jag min kaffe framför mig och längtar tills morgonen i morgon. Söndag <3 p="">



1 kommentar:

Grodmamman sa...

Inte alltid lätt att få ihop livspusslet, men desto skönare när man får till det då! 4 km är inte dåligt, jag är lycklig över att jag klarade 5 km häromdagen för första gången på länge.
Kram