01 oktober 2014

Snabbmat


Jag är på väg till Malmö idag för lite nätverk och vänlunch. Det ska bli riktigt härligt för det här med att ha eget blir lite intensivt emellanåt. Kul intensivt förvisso! Då brukar jag hoppa över lunchen. Eller i alla fall ta en riktigt kort lunch så jag hinner med allt jag ska. Jag hoppar inte över att äta men det blir någonting snabbt... 


Och mitt nya just nu när alla goda äpplen mognar är att skära ett av mina bästa äpplen i klyftor och ta en STOOOOR klick med jordnötssmör på! Åhhhh himmel så gott!


Det här jordnötssmöret från Green Choice är mitt absoluta favorit. Finns inte crunchy variant går det bra med creamy också dock. Mums, mums! Så jobba på där ute - slit inte ut er och glöm inte att ha kul på vägen!! 

Tjoho!


1 kommentar:

Mamma C sa...

Det där är en favorit här också.
Mamma C