14 september 2014

En vinnare gör det rätta



Här har vi dem - de vackra, vackra priserna från igår på Helsingborg Marathon! Så himla fina tycker jag. En sådan hade gärna fått pryda vardagsrummet här hemma. De genomskinliga är nästan finast tycker jag, de var till stafettlagen 1- 2 - 3. Sååå med andra ord... om jag pressar mig ner till ca 35 min per mil och hittar några andra som ligger på samma... då skulle jag rent teoretiskt kunna vinna en sån. Problem då bara att jag ligger på ca 65 min per mil... suck... Det känns himla långt borta :(

Ja, ja... drömma går ju! :)

Och nu kom jag precis hem från vallokalen - jag har gjort min plikt, röstat, röstat rätt och röstat för Sverige. Jag hoppas att alla gör det! Att ingen ligger hemma på sofflocket och tänker att det ändå inte gör någon skillnad. För det gör det. Skillnad. En vinnare röstar för sitt land. Så gå och rösta med er!

Jenny


Inga kommentarer: