13 september 2014

Helsingborg Marathon - today!



Oj, oj vilken härlig dag jag haft tillsammans med Helsingborg Marathon! Träffade många trevliga, engagerade funktionärer och MASSOR med glada tävlanden! Ja, det var riktigt roligt! Nästa år ska jag springa minsann. Kanske inte hela... men stafetten åtminstone :)


Jag fick äran att stå och dela ut vatten vid starten och det var riktigt lyxigt för då fick jag träffa nästan alla jag känner som skulle springa. Och massa andra också såklart. Det var en härlig stämning och mycket folk ute i rörelse.


Efter passet bar det iväg till målområdet där det var massor med olika utställare och kul aktiviteter för barnen. Oatly delade ut grymma smoothis gjorda på havremjölk. Jag måste bli lite bättre på smoothiesar helt enkelt! Gör samma, samma hela tiden men så finns det så mycket kul! Wow no cow :)


Jag tog såklart chansen att känna hur det känns att stå överst på pallen! He he... det kommer ju aldrig hända såklart. Men visst är det kul att testa... och drömma! Priserna som vinnarna fick gick ju inte av för hackor alltså. Gjorda i rent glas av samma person som gjort "Kristallen". Tog nog någon bild som jag kan visa er senare. Hur som helst - jag har haft en härlig dag! Nu vill jag slänga mig i soffan!

Kram J



Inga kommentarer: