12 augusti 2014

Jösses...



... vad dagarna går utan att jag hinner reagera. Jag har sonen på hockeyläger denna veckan så jag far och flänger in till Helsingborg för jämnan. 

Just idag har jag också varit inne på ett spännande möte med en kund, för att se om vi kunde få till ett samarbete... eller fler. Jag planerar ju att starta eget företag inom kort. Det hela är i sin linda och jag håller mina möjligheter öppna ännu men det är roligt att planera... 

Idag har jag också varit lite ledsen för att Robin Williams valt att lämna oss :( Så otroligt ledsamt. Han har skänkt mig så otroligt mycket glädje genom åren och han var min absoluta favoritskådis. Väldigt, väldigt talangfull! Ja, jo, jag är ledsen över hans död, trots att jag inte kände honom personligen. 

R.I.P






Inga kommentarer: