16 augusti 2014

Barnens loppis i Höganäs



Kom hem från Barnens loppis i Höganäs för ett tag sedan. Jag hade preppat för att stå där i solsken och tagit på mig flip-flop och tunika. Det var ALLDELES för kallt! Solen sken inte alls utan mörka moln vällde in och dolde den :( (solen alltså). Det var ändå ganska mycket folk tycker jag och jag sålde väl ok antar jag. Men jag hade ju velat sälja allt och bli av med det! 

Jag älskar ju loppis. Men jag älskar inte lika mycket att stå och sälja på dem måste jag säga. Det skulle vara öppet mellan 10-14. Men kl 13 gav jag upp. Och när jag kom hem var jag så TRÖTT att jag fick gå och lägga mig och sova en hel timme. Antagligen för att jag hade stått där och frusit så!!

Självklart tog jag mig en giro och kollade in vad andra hade och självklart blev det några inköp... lite gympakläder till tjejerna såhär inför skolstarten. Och ett par svarta stövlar till yngsta tjejen. Tja, you win some you lose some liksom. 

Nu... resten av lördagen har jag INGENTING planerat! Jag älskar det! Ingenting. Jag gör som jag vill. Tänker mysa här hemma.

J

P.S. Pettson o Findus var på besök på loppisen minsann! Bara en sån sak! D.S.

Inga kommentarer: