19 juli 2013

Porträttfotografering



Härliga dagar det är nu med ljus och värme. Här är inte störtvarmt sådär så svettdropparna kommer fram på överläppen bara man rör sig utan sådär precis lagom. Härom dagen hade vi picknick nere vid hamnen för männen och pojkarna var ute och seglade. Då passade jag på att ta lite fina bilder på min kompis Sanne - precis när solen börjar gå ned blir ljuset sådär magiskt vackert. Och jag hade ju turen att ha kameran med mig :)

Ikväll blir det nog en favorit i repris och familjen ska ner till "Sillagrillen"  -  de grillar sill nere vid hamnen och man kan köpa sillamackor med hovmästarsås, hackad rödlök och persilja. Mmm... den mackan går inte av för hackor vill jag lova!


1 kommentar:

EM sa...

Vilken fin Bild! Härligt ljus... det är verkligen speciellt att lyckas fånga just det rätta...
Nu blev det så där igen... mat... och god mat...Sillmackor!!!
kram EM