30 oktober 2014

Vad gör man på Höstlovet?


Jag har ju fullt upp hela dagarna men nu tänkte jag vara ledig torsdag - fredag i alla fall. Ja förutom några referenser jag måste ringa och några tester jag måste skicka... men ANNARS ska jag vara ledig. Och i morgon tänkte vi åka till Tivoli i Köpenhamn som har preppat med allsköns Halloween-dekorationer! :) Denna dagen har spenderats först med brunch på Ikea och sen med Yogiboost på Väla. Mums, mums! Denna fantastiska anrättning med frozen yoghurt, färska bär och chokladsås. Så himla gott! Våra barn väljer det vilken dag som helst före både fredagsmys och lördagsgodis. Perfekt! 

Jag håller ju också på att inreda mitt nya kontor. Så himla kul! Det blir lite fix och trix. Jag hade ju kunnat köpa alla möbler på Ikea... men det vill jag ju inte. Så funderar på vad jag ska ha för någonting. Roligt, roligt! 


Väl hemma igen blir det till att sätta sig en timme vid datorn. En god kopp kaffe till så känns det inte så himla jobbigt. Eller ja... jobbigt är det faktiskt inte för det är så himla KUL att köra eget. Helt plötsligt känns allt det som jag tidigare gjort i många år helt NYTT! Spännade och utvecklade. Ja, så kan det va. Så starta eget allihop säger jag! 

Tjoho! Ha en mysig höstlovsvecka! 


3 kommentarer:

EM sa...


Jag stod länge länge igår och kollade in just den där yoghurten...men det blev ingen. Nästa gång så! Absolut. Åt frozen yoghurt i USA för massor av år sen, och den sitter fortfarande i minnet... å va gött!
Ikea, jag vände i dörren när jag insåg att det var höstlov (så blir det när man inga skolbarn har längre...) man blir såååå överraskad. Det blev Dommo`s outlet-butik istället. Nyöppnat. Hittade tröja. Blev så glad!
Eftersom det inte blev Ikea igår, så betyder det ännu en tur till Jönköping. Inköp till budgetrenoverat badrum. Det är inte helt fel...
Det är verkligen roligt att vara egen företagare.
kram elsamarianne

Unknown sa...

Härligt! Du låter så inspirerad och det är bra! Höstlov och Tivoli låter också bra. Säkert fantastiskt ljus på Tivoli denna tiden på året.
kram Sabina

Hanna sa...

Ha en fin helg
Kram
Hanna