20 juli 2014

Söndagkväll


Åh vilken skön dag! Jag känner mig mycket mer tillfreds idag. Igår efter min lilla "outburst" kom jag ut på en lång löprunda. Det gjorde mig gott och jag mådde mycket bättre efteråt. Löpning har blivit som en drog för mig - jag finner det gott för kropp och själ. Sen är det legitimt för en trebarnsmorsa att ge sig ut på lite löparrundor då och då. Då får jag vara HELT själv utan några "mamma, mamma, mamma" ringande i öronen. Ska berätta mer om löpningen för er längre fram.


Tog tillfället i akt nu när mannen är hemma (och bilen) och åkte till Jonstorp för att köpa ägg i morse. Jag köper direkt från bonden och vet att djuren tas om hand ordentligt och att de får ekologiskt foder. Perfekt! Nu har jag ägg så det räcker hela veckan. Och det känns bra för en LCHF-tjej som mig :) 

Hoppas på en mycket bättre vecka denna veckan - lugnare med mer harmoniska barn tack! Och en mer harmonisk Jenny... 

Ha en skön söndagkväll!


Inga kommentarer: