26 juli 2014

Gabriellas hus...



... eller ja, det är ju Fredriks hus också förstås. Men jag tänker lite på Gabriellas sång ni vet... så låter det ju bra med Gabriellas... eller ja, ni fattar :) Ikväll var vi där på "After beach" som var så himla trevligt och lättsamt. Korv med bröd i all enkelhet med gott att dricka till. Åh vad jag uppskattar sådant! Så himlans mysigt!


Deras hus ligger helt makalöst vackert precis nere vid vattnet. Och vi fick njuta av precis alla de sista solstrålarna. Jag tog ju såklart några bilder till men nu behöver jag gå och lägga mig. Imorgon är det en stor dag med lite löpning, loppis hos MO-inredning och start på hockey träningsläger för sonen. Japp allt ska hinnas med och alla ska få sitt... 

Sov gott allihop och tusen tack Gaby!


1 kommentar:

Hanna sa...

mysigt det ser ut
Ha en fin dag
Hanna