31 juli 2013

Suger ut det sista...



Jag njuter i fulla muggar av denna min sista veckas semester. Myser med barnen... idag på Busfabriken... vet inte om jag ska kalla det mys direkt... men ändå. Njuter av ett glas vin och solen när den lyser. Och gör den inte det njuter jag ändå. Det är så härligt att få ta dagen som den kommer. Sitta uppe liiite för sent och kolla på en film som man redan sett tidigare. Underbart. För jag har ingen tid att passa. 


Idag tänker jag försöka pyssla lite... vi får se om det kan bli någonting av det. Visar er senare. Var och inhandlade allting igår så nu kan jag bara inte misslyckas! Håll tummarna!

Kram J


1 kommentar:

Grodmamman sa...

Är också inne på min sista semestervecka och idag sa jag till maken att jag inte fattar hur jag ska orka upp till jobbet nästa vecka. Å andra sidan kanske jag får gå och lägga mig tidigare då!;)
Lycka till med pysslandet!:)
Kram