08 juli 2012

Ljuvliga söndag



Åh vilken härlig söndag det har varit idag! Jag klorinade lite vittvätt, tvättade om och hängde ut men sedan hämtade jag fina Sanne och körde iväg oss två mot dagens äventyr. Vi hann med både en härlig promenad, pop-up shop, fika på mysigaste krukmakeriet och en loppisrunda. Inte illa!

Och när vi kom hem fixade vi godaste grillmaten och varm potatissallad med kapris. Smarrigt värre! Jag kan inte annat än att vara nöjd med denna superfina dag - sol och allt! Barnen är nu iväg på ett kvällsdopp vid piren och jag fick en stund över att uppdatera er på dagen. 

Kram Jenny

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att ni haft en härlig dag!
Var är bilden tagen??? Ser ju ut att vara ett fantastiskt ställe!
Bor ju oxå i Nordvästra Skåne och undrar om du kan tipsa om lite olika loppisar?!
Ha en fortsatt fin dag!

House number 11 sa...

Vilken härlig dag!
Kvällsdopp, det är sommar!
Kram Jenny

EM sa...

Låter helt underbart!
Vi är hemma en vända för att ladda inför nästa sommartur...
kram elsamarianne

Madame Petite sa...

Sol!!! Här har det regnat i två månader känns det som... sol dagarna har varit oförskämt få! :) Men underbart att ni fått njuta av den!

Skulle doppa mig här om dagen men ångrade mig när jag satte ner tån! :)Barnen kastade sig i däremot...

Kramar

Sofia sa...

Låter som en underbar dag<3

Simplicity sa...

Du har väl inte missat att du vunnit på Design Day by Day? mejla mig namn adress och tfn nummer så skickar vi vinsten "muminkanna" bums.

kram Jannice