02 juli 2012

At home at last!


Ja... hemma till slut. Det har varit helt underbart i Astrid Lindgrens värld tycker jag. Jag minns mest barnens glada ansikten och deras koncentrerade miner under föreställningarna. Deras LYCKA av att få träffa någon av karaktärerna. Jag glömmer helst bort de där tillfällena då de glömmer bort allt som de har fått och bara tjatar på mera... eller surar över vem som fått göra vad mest. Ömsom vin, ömsom vattens som det brukar vara med barn.

Och vägen hem... ja den började med vin och slutade mestadels med trött och grinigt vatten. Ni fattar. Nu tar jag mig ett glas vin. I morgon har jag ungefär ett ton bilder att redigera!

Sov gott vänner!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Hej!
Vad kul att få se lite bilder från Astrid Lingrens värld. hoppas det kommer mera...
Vi skall också åka dit nästa vecka och det är vårt första besök där (vi har ju en långa väg att åka från Finland)
Det skall bli riktigt spännande!
Kram Sabina

Anonym sa...

Du är alltid så härligt ärlig! Gillar det skarpt,man känner alltid igen sig!
Bästa hälsningar
Pernilla

EM sa...

Det är ju precis så det är. Upp ibland och ner...
Barn är ju så direkta. Precis som med hundar... Allt nu, liksom.
Då är det bra att ha ett glas rosé att försvinna lite i...
kram elsamarianne