19 maj 2012

K & Co


Vilken härlig dag jag hade igår! Fick sticka iväg och fika alldeles allena (utan barn) och träffade fina Maria på K & Co i Helsingborg. Ett alldeles förtjusande litet ställe som serverar fantastiskt kaffe! Och ni vet ju att jag är en "succer" för gott kaffe. Yum, yum.


När det väl ges tillfälle att träffa sina fina väninnor på tu man hand njuter jag i fulla drag. Det känns som om tiden flyger iväg och jag hinner aldrig säga allt jag skulle vilja. Även om jag pratar med dubbla speed-hastigheten...


Fina-Maria! Hon har varit en av sveriges BÄSTA diskus-kasterskor. Kan man inte tro. Men hon har ett jäkla psyke. Fantastiskt alltså.

Nu ska jag hinna iväg på ett 1-års kalas och sedan ska jag redigera lite fler bilder! Ses snart.

1 kommentar:

EM sa...

Det är underbart att träffa vänner på en fika. Men det är inte så ofta sånt hinns med.
Nästa helg ska jag på en bloggträff och träffa nya bloggvänner. Förra året var jag på en annan här i närheten, nu ska jag uppåt landet. Ska bli jättespännande och roligt.
Sen går jag på min Loppis som helst ska igång helgen efter. Tiden går så fort...
kram elsamarianne