16 juni 2012

Kiev


Oj, vad tiden har gått fort här och bloggen har blivit lidande. Igår befann jag mig i Kiev för att kolla in matchen mellan Sverige - England. Och det var verkligen en UPPLEVELSE som jag unnar alla!

Alltså nu har lite av den värsta besvikelsen lagt sig så jag känner att jag kan njuta av allt som var igår. Det var en helt otrolig stämning på arenan och så himla mycket folk. Ja, en sådan tripp gör jag gärna igen. Men oj så trött jag är idag... landade in i bingen kl 7 i morse.

Nu har jag redan hunnit med en liten uppvisningsmatch som min dotter hade på fotbollen... puh.

Kram J

2 kommentarer:

EM sa...

Häftigt att se det irl.
Är ingen fotbollsfan, men visst dras man med.
Ser ut som om du har kul, och fint väder.
De där öronen, är de dina? ;-)
kram elsamarianne

Annas skattkammare sa...

Förstår att det var häftigt! Var på Sverige-Island på gamla Ullevi för ett par veckor sen och tyckte det var mäktigt. :)
Kram Anna