16 mars 2012

Riktigt najs skidresa!


Uj, uj, uj vad jag har haft det skönt. Jag tänkte att jag skulle blogga lite för er när jag var där nere men det fick inte plats bara. Nu ska jag dock bjuda er några härliga vinterbilder!


I dagarna tre har jag åkt skidor och druckit varm choklad i backen tillsammans med mina arbetskamrater.  Och så skönt det har varit! Alltså, jag kan inte säga att just skidåkningen har varit den allra bästa jag varit med om (för det var väldigt slaskigt mellanåt) men totala intrycket var liksom - superbt!


Här sitter jag i liften på vägen till toppen. Bredvid mig sitter en dansk pappa med sin lille son och då fick jag en liten klump i halsen för jag saknade min familj... meeen det glömde jag snabbt igen när After Ski:n var igång. He he.


Sist men inte minst - HÄR ÄR JAG! 

Nu sätter jag punkt för vintern för min del. Jag kan knappt vänta på att våren ska vara i full blom. Och det är den ju snart :)

Trevlig helg till er alla!!

3 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Najselinajs! Härligt värre! Jag avundas dig absolut inte, inte det minsta... barnfri, snö, after ski, och en massa skoj kan jag tänka mig! Vad är det mot ett härligt vårigt Skåne!!!
Ha en fin helg / Liv

EM sa...

Allt verkar jättemysigt o trevligt....men.....lite skämmigt...jag har inte stått på skidor på ...46år....i det känns lite sent.... Men ja tack t resten :-)))
Kram elsamarianne

Rosenvit sa...

Skönt att vara iväg men bäst att komma hem.

Kram
Anna